Univerza na Primorskem Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
SI | EN

petek, 29. marec 2013 Erasmus 2012-13: DODATNI razpis za praktično usposabljanje študentov

V okviru programa Evropske komisije za izmenjavo študentov in zaposlenih ERASMUS, Univerza na Primorskem objavlja DODATNI razpis za izmenjave z namenom praktičnega usposabljanja študentov v študijskem letu 2012/2013.

ROK PRIJAVE: 8. april 2013
Opozorilo: Velja pravilo PREJEMA.

Besedilo razpisa

Priloga: Prijavnica


petek, 29. marec 2013 Načrtujte svojo karierno pot že med študijem!

Univerza   na   Primorskem v  sodelovanju  s   podjetjem Adecco  v   mesecu   marcu, aprilu in maju
2013 organizira vrsto brezplačnih skupinskih in individualnih srečanj na temo  načrtovanja  karierne poti in pridobivanja novih kompetenc že v času študija.

Vabimo  vas,  da  se  udeležite  srečanja,  kjer  boste  lahko preko različnih testov ocenili svoje potenciale  ter  identificirali svojo karierno pot, spoznali vlogo in pomen pridobivanja dodatnih kompetenc že v času študija ter pomembnost vključevanja v aktivnosti vseživljenjskega učenja.

Na srečanju bodo obravnavane sledeče teme:
      •   pomen poznavanja samega sebe, svojih ciljev, interesov ter osebnih značilnosti,
         •   identifikacija lastnih znanj in dosežkov ter spoznavanje svojih sposobnosti,
                                                spretnosti in veščin,
                             •    pomen kompetenc (kompetenčni portfolio),
                                      •   prehod iz študija v zaposlitev.

Udeleženci  se  boste  na  skupinskih  srečanjih  na  interaktiven  način  preko  praktičnih  vaj  in skupinskih  debat  seznanili  s  pomenom  pravočasnega  načrtovanja  karierne poti  ter  pridobili uporabna znanja, ki vam bodo pomagala pri prehodu iz študija v zaposlitev ter pripomogla k večji konkurenčnosti  na  trgu  dela.     
Na  vašo  željo  bodo   sledila  individualna  srečanja,   kjer   boste  s svetovalcem podrobneje pregledali rezultate in pripravili akcijski načrt.

Število   mest   je   omejeno,   zato   pohitite    in   si   zagotovite  udeležbo! 
Prijave   zbiramo   na   e-naslovu:    blanka.palcic@upr.si, do srede, 3. 4. 2013 oziroma do zapolnitve mest.

Več informacij:
Blanka Palčič, Karierni center – služba za vseživljenjsko karierno orientacijo
T. ++386  5 611 75 08
e-pošta: blanka.palcic@upr.si
www.ustvarikariero.si

Operacijo delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov 2007-2013, razvojne prioritete 3: »Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja«; prednostne usmeritve 3.3 »Kakovost, konkurenčnost in odzivnost visokega šolstva«. Projekt karierno načrtovanje in svetovanje za učinkovit vstop na trg dela  (OP RCV_VS-11-016).

Letak.


ponedeljek, 25. marec 2013 Vabilo na predavanje »Moje kompetence – moja pot do prve zaposlitve«

Karierni center Univerze na Primorskem v sodelovanju z e-Študentskim Servisom in
Fakulteto za management UP
vabi na predavanje

»Moje kompetence – moja pot do do prve zaposlitve«,

ki bo v četrtek, 28. marca 2013 ob 17.00 uri v prostorih Fakultete za  managemant UP na Trgu Brolo 12 v Kopru (predavalnica B2).

Na predavanju boste lahko izvedeli, kaj so kompetence, kako jih pridobivamo in zakaj je pomembno vse izkušnje tudi beležiti. Kako lahko kompetence pomagajo pri osebnostni rasti in načrtovanju lastne kariere. Kako z aktivnostjo že v času študija spoznati bodočega delodajalca in kako najlažje do prve zaposlitve. Kaj je to zaposljivost. In kako in zakaj načrtovati svojo kariero.

Predstavili bodo:

  • kompetence, kaj so in kako jih pridobivamo,
  • kaj so to neformalne izkušnje in zakaj so pomembne: kako pomembna je udeležba na seminarjih, predavanjih, aktivno državljanstvo, sodelovanje v društvih, delo v času študija,
  • kako že v času študija najti pravo delo, iz katerega se lahko veliko naučiš, pridobiš pomembne kompetence, hkrati pa vzpostaviš povezave z bodočimi delodajalci,
  • zakaj je pomembno beležiti pridobljene izkušnje in kako ti to pomaga pri osebnostni rasti, načrtovanju kariere, ter kako ti olajša uspešno kandidiranje za študentsko delo in za prvo zaposlitev,
  • kaj je to zaposljivost in pomen načrtovanja kariere.

Predavatelji:

  • Danijela Stojanović, karierna svetovalka KCUP
  • Katarina Bremec Slanič, vodja kadrovske službe na e-Študentskem Servisu
  • Vesna Miloševič, strokovna sodelavka na področju zaposlovanja mladih in študentskega dela

Zaradi omejenega števila mest se je na delavnico potrebno predhodno prijaviti. Prijave zbiramo na e-naslovu:  info@kcup.si ali številki 030 696 228 do zapolnitve mest.

Vljudno vabljeni!


ponedeljek, 25. marec 2013 Karierno načrtovanje in svetovanje za učinkovit vstop na trg dela

Karierno svetovanje
Načrtujte svojo karierno pot že med študijem!

Univerza na Primorskem v sodelovanju s podjetjem Adecco v mesecu marcu, aprilu in maju 2013 nadaljuje z organizacijo brezplačnih skupinskih in individualnih srečanj na temo načrtovanja karierne poti in pridobivanja novih kompetenc že v času študija.

Vabimo vas, da se udeležite skupinskega srečanja, ki bo
28.marca 2013, ob 16. uri v Kopru,
na Fakulteti za management Univerze na Primorskem, Trg Brolo 12 (predavalnica B6),
kjer boste lahko preko različnih testov ocenili svoje potenciale ter identificirali svojo karierno pot, spoznali vlogo in pomen pridobivanja dodatnih kompetenc že v času študija ter pomembnost vključevanja v aktivnosti vseživljenjskega učenja.

Na srečanju bodo obravnavane naslednje teme:
• pomen poznavanja samega sebe, svojih ciljev, interesov ter osebnih značilnosti,
• identifikacija lastnih znanj in dosežkov ter spoznavanje svojih sposobnosti, spretnosti in veščin,
• pomen kompetenc (kompetenčni portfolio),
• prehod iz študija v zaposlitev.

Udeleženci se boste na skupinskih srečanjih na interaktiven način preko praktičnih vaj in skupinskih debat seznanili s pomenom pravočasnega načrtovanja karierne poti ter pridobili uporabna znanja, ki vam bodo pomagala pri prehodu iz študija v zaposlitev ter pripomogla k večji konkurenčnosti na trgu dela. Na vašo željo bodo sledila individualna srečanja, kjer boste s svetovalcem podrobneje pregledali rezultate in pripravili akcijski načrt.

Število mest je omejeno, zato pohitite in si zagotovite udeležbo!

Prijave zbiramo na e-naslovu: blanka.palcic@upr.si, do torka, 26. marca 2013, oziroma do zapolnitve mest.

Dodatne informacije: Blanka Palčič, koordinatorica projekta | T. ++386 5 611 75 08 | e-pošta: blanka.palcic@upr.si | www.ustvarikariero.si

Operacijo delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov 2007-2013, razvojne prioritete 3: »Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja«; prednostne usmeritve 3.3 »Kakovost, konkurenčnost in odzivnost visokega šolstva«. Projekt karierno načrtovanje in svetovanje za učinkovit vstop na trg dela (OP RCV_VS-11-016).


četrtek, 21. marec 2013 Vabilo k sodelovanju pri raziskavi z izpolnitvijo spletnega anketnega vprašalnika

Spoštovane študentke in spoštovani študenti,

Marija Viktorija Jagodic, študentka 3. letnika podiplomskega študija Socialne in politične psihologije na Univerzi v Ljubljani vas vabi k sodelovanju v raziskavi »Odnos do pripadnikov narodnih manjšin z območja nekdanje Jugoslavije«. Zanimajo jo stališča prve generacije študentov, ki je odraščala v samostojni Sloveniji, zato vas naproša, da ji s svojim sodelovanjem omogočite opraviti doktorsko študijo. Dolžina spletne ankete je največ 10 minut. Anketa je anonimna, vsi rezultati bodo prikazani v statistični obliki in uporabljeni le v raziskovalne namene.

Z izpolnjevanjem lahko pričnete na naslednji povezavi: https://www.1ka.si/a/24425

Za vaše sodelovanje se vam najlepše zahvaljujemo.


ponedeljek, 18. marec 2013 Vabilo na študentsko mednarodno tekmovanje Business hive 2013

Vabljeni, da se pridružite enemu največjih mednarodnih tekmovanj - Business Hivu, ki se bo letos odvijal od 26. 4. do 30. 4. 2013 na Ekonomski fakulteti v Ljubljani.

30 slovenskih in 30 tujih študentov bo v ekipah tekmovalo za najbolje rešen izziv, ki ga bodo zastavila znana slovenska podjetja, ter se potegovalo za vroče nagrade.

Na tekmovanju boste lahko znanje, ki ste ga pridobili tekom študija, tudi praktično uporabili v ekipnem delu mednarodnega profila. Glavni cilj tekmovanja Business Hive je pridobitev novega znanja, izkušenj in večjo možnost zaposlitve v prihodnosti.

Več informacij o samem tekmovanju in prijavnico dobite na spletni strani: http://www.business-hive.com. Prijave so odprte od nedelje, 17. 3. od 17.00 ure.
Ker je število mest omejeno, čim prej oddajte svojo prijavnico.

Za vse ostale informacije kontakirajte: Leo (lea@business-hive.com) in Evo (eva@business-hive.com).

Letak

W: www.management-group.si
W: www.business-hive.com


ponedeljek, 18. marec 2013 Vabilo k sodelovanju pri projektu Summer Economics Institute

Vabljeni k sodelovanju pri prijektu Summer Economic Institute (SEI), ki ga pod okriljem USAlumni razvijata Ameriška gospodarska zbornica (AmCham Slovenija) in Veleposlaništvo ZDA v Sloveniji.

POMEMBNE INFORMACIJE
Ime projekta:
Summer Economics Institute (SEI)
Tip sodelovanja: opravljanje prakse študentov v izbranih podjetjih, ki so člani Ameriške gospodarske zbornice
Komu je namenjeno: študenti 3. ali višjih letnikov različnih študijskih programov (tudi "neekonomskim")
Trajanje: od 1. do 31.7.2013
Metode dela: mentorstvo, seminarji

Preberite si pogoje sodelovanja.

Datumi/roki:

  • Rok za oddajo prijave študentov (Student Application Form) s priporočilom profesorjev (Professor Recommendation Form) je 10. maj 2013.
  • Razgovori z izbranimi potencialnimi kandidati bomo potekali predvidoma 28./29. maja 2013.
  • O končnem izboru bodo profesorji in kandidati obveščeni predvidoma začetkom junija 2013.

Kontaktna oseba:
ga. Katarino Makovec, vodja projekta SEI 2013
T.: +386 40 766 999
E-pošta: katarina.makovec@amcham.si

Na spletni strani Ameriške gospodarske zbornice je dostopna dokumentacija z podrobnejšimi informacijami in obrazci za prijavo (Student Application Form in Professor Recommendation Form).

Stroški:
Prijavljeni študenti krijejo sami strošek poti, nastanitve in prehrane.

http://www.amcham.si/si/dogodki_in_mrezenje_usalumni_sei.aspx


sreda, 13. marec 2013 Tradicionalna košarkarska tekma med študenti in zaposlenimi UP FAMNIT

V sklopu prireditev, ki se bodo zvrstile v Tednu Univerze na Primorskem,
ki bo letos potekal od ponedeljka, 18.3.2013 do vključno petka, 22.3.2013,

bo v četrtek, 21. marca 2013 ob 20:30 na Osnovni šoli Antona Ukmarja
potekala tradicionalna košarkarska tekma med študenti in zaposlenimi UP FAMNIT.

Vljudno vabljeni!


sreda, 13. marec 2013 Vabilo na delavnico za študente "Do prave službe s pomočjo socialnih omrežij"

Obveščamo vas, da bo
v četrtek, 14. 3.
2013, ob 14.00 uri
na
UP Fakulteta za turistične študije – Turistica (v predavalnici 206)
srečanje Alumni kluba in delavnica za študente z naslovom:

"Do prave službe s pomočjo socialnih omrežij".

Obvezna prijava na http://cevit.turistica.si/prijava/.

Dogodek je organiziran v okviru projekta Karierno načrtovanje in svetovanje za učinkovit vstop na trg dela (OP RCV_VS-11-016).

 Udeležba na delavnici je brezplačna!
Več informacij o delavnici v programu najdete v priponki.
 

Pohitite in ne zamudite izjemne priložnosti!
Število mest je omejeno!

 


torek, 12. marec 2013 Indijski svet za kulturno sodelovanje (ICCR) razpisuje tri štipendije

Vlada Republike Indije prek Indijskega sveta za kulturno sodelovanje (ICCR) v New Delhiju razpisuje tri štipendije za uspešne slovenske študente v okviru Splošne štipendijske sheme (GSS) za študijsko leto 2013/14. Možna področja: dodiplomski in podiplomski študij umetnosti, arhitekture, literature, ekonomije in poslovnih ved, tehniških ved in inženirstva, farmacije, informacijske tehnologije in kmetijstva.
 
Kandidati ustrezno izpolnjen prijavni obrazec v šestih izvodih pošljite na naslov Veleposlaništvo Indije, Maurerjeva 29, 1000 Ljubljana s pripisom "GSS".

Rok prijave: 25. 3. 2013

Seznam indijskih univerz za uveljavljanje štipendij najdete na spletni strani Komisije za dodeljevanje štipendij www.ugc.ac.in. Štipendije se ne podeljujejo za opravljanje študijskih programov na zasebnih univerzah.

Več podrobnosti o štipendiji in pogojih lahko najdete na spletnih straneh ICCR www.iccrindia.net:
http://www.iccrindia.net/generalscheme.html, http://www.iccrindia.net/students.html in http://www.iccrindia.net/scholarshipschemes.html.


Kontakt:
Tel.: 01 51 33 119
e-mail: cons.ljubljana@mea.gov.in


torek, 12. marec 2013 Z izdelavo posterja do brezplačne udeležbe na mednarodni konferenci TNC v Maastrichtu

Študenti lahko z izdelavo posterja brezplačno obiščete konferenco TNC, ki bo od 3. do 6. junija v Maastrichtu na Nizozemskem.

Z natečajem dobijo študentje raziskovalci priložnost, da pokažejo svoje ideje in rezultate ter tako pridobijo povratne informacije o svojem delu.

Teme letošnjega natečaja so:

  • The Internet of Things,
  • Mobility,
  • Authentication and Authorisation,
  • Identity Management and Federations,
  • Virtual Organizations and Collaboration,
  • Privacy,
  • Security.

Več informacij o samem tekmovanju in o tem, kaj vse mora vsebovati prijava, si lahko preberete na povezavi Call for sponsored student poster award. Svoj predlog posterja v pdf-formatu morate poslati najkasneje do

12. aprila 2013
na tnc2013(at)terena.org z naslovom "TNC2013 Student Poster Contest Submission".
 

Vir:
http://www.arnes.si/obvestila/obvestilo/article/izdelajte-poster-in-se-brezplacno-udelezite-konference-tnc-v-maastrichtu.html


ponedeljek, 11. marec 2013 Vabljeni na projekcijo poljudnoznanstvenega filma Kaos

Projekcija poljudnoznanstvenega filma Kaos bo v četrtek, 14. marca 2013, ob 3.14 popoldne v Veliki predavalnici UP FAMNIT.

Praznovanje 14. marca (3.14 v ameriškem zapisu) kot dneva števila Pi se je v zadnjih letih razmahnilo po akademskih okoljih po vsem svetu. Različne ustanove na ta dan pripravijo resne ali šaljive poljudnoznanstvene aktivnosti, od javnih predavanj do tekmovanj v pomnenju decimalk števila pi. Na UP FAMN IT si bomo ob tej priložnosti premierno ogledali novi francoski animirani film Kaos, ki s pomočjo računalniških animacij, bilijarda, risank in lego kock na poljuden način predstavi številne matematične in fizikalne fenomene, povezane z matematično teorijo kaosa.

Dogodek organizirata oddelka za matematiko UP FAMNIT in UP IAM.

Spletna stran filma: www.chaos-math.org

K ogledu filma ste vabljeni vsi študentje in zaposleni!


ponedeljek, 11. marec 2013 Vabilo na karierno svetovanje

vabimo vas, da se v četrtek, 21. 3. 2013, ob 16. uri, udeležite brezplačnega skupinskega srečanja, namenjenega kariernemu svetovanju, ki ga organizira Univerza na Primorskem v okviru projekta Karierno načrtovanje in svetovanje za učinkovit vstop na trg dela. Srečanje bo v prostorih UP Fakultete za humanitstične študije (predavalnica Levant4). Predavanje bo trajalo predvidoma do 18.30.

Na srečanju boste lahko na interaktiven način, preko praktičnih vaj in skupinskih debat, ocenili svoje potenciale ter identificirali svojo karierno pot, spoznali vlogo in pomen pridobivanja dodatnih kompetenc že v času študija ter izvedeli za možnosti vključitve v aktivnosti vseživljenjskega učenja. Na vašo željo bodo sledila individualna srečanja, kjer boste s svetovalcem podrobneje pregledali rezultate in pripravili akcijski načrt. Več informacij najdete v priponki.

Število mest je omejeno, zato pohitite in si zagotovite udeležbo!

Prijave zbiramo na e-naslovu: blanka.palcic@upr.si, do torka, 19. 3. 2013, oziroma do zapolnitve prostih mest.

Vabljeni!


ponedeljek, 11. marec 2013 Še pet dni za prijavo na tekmovanje Start:up leta

Čez pet dni poteče rok za prijavo na tekmovanje Start:up leta 2013. Start-up podjetja se s poslovnim načrtom lahko prijavijo do vključno 15. marca preko spletne strani www.startup.si in kandidirajo za laskavi naziv »Slovenski start-up leta 2013«, denarno nagrado 10.000 EUR, kristalni kipec in izobraževalni progam CEED Slovenia ter pridobijo do 25 točk od 100 možnih na razpisu za zagonsko subvencijo P2 Slovenskega podjetniškega sklada.

Šesti krog tekmovanja Start:up leta

V preteklih petih krogih je na tekmovanju sodelovali že 259 slovenskih start-up podjetij. Dogodkov organiziranih v okviru tekmovanja se je udeležilo več kot 3500 udeležencev. Letošnji šesti krog se je pričel 6. februarja s podjetniškim forumom 100% Start:up, nadaljeval s štirimi road-show dogodki v Mariboru, Novi Gorici, Kranju in Celju. Za pripravo zmagovitega poslovnega načrta, pa so v začetku marca organizatorji v Ljubljani pripravili tudi celodnevno praktično delavnico.

Rok za prijavo je 15. marec

Prijava na tekmovanje Start:up leta je mogoča najkasneje do 15. marca preko spletne strani www.startup.si. Glavni pogoj za sodelovanje je formalna prijava preko spletnega obrazca, katerega ključni del je tudi vsebinsko celovit poslovni načrt z jedrnatim povzetkom. Podjetje na dan prijave ne sme biti starejše od treh let.

Subvencija za zagon podjetja P2 in nagrade

Start:up leta je že tradicionalno povezan s ponudbo Slovenskega podjetniškega sklada za start-up podjetja, ki bo letos ponovno omogočil, da si bodo udeleženci tekmovanja z dobro uvrstitvijo lahko  pridobili do 25 točk od skupno 100 možnih v okviru razpisa P2.

Najboljše start-up podjetje bo razglašeno 15. maja na podjetniški konferenci PODIM in bo pridobilo laskavi naziv »Slovenski start-up leta 2013«, kristalni kipec, denarno nagrado 10.000 EUR za razvoj podjetja in vstopnico za izbran izobraževalni program CEED Slovenia.

Organizatorji

Nosilec tekmovanja Start:up leta je Tovarna podjemov. Soorganizatorji tekmovanja so Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, Slovenski podjetniški sklad,  Tehnološki park Ljubljana, RC IKT iz Kranja in Primorski tehnološki park. V tekmovanju že tradicionalno kot strateška partnerja iz gospodarstva sodelujeta Nova KBM s svojim Podjetniškim centrom NKBM in Microsoft Slovenija z Microsoft innovation centrom. Strateški nacionalni partner tekmovanja je Združenje inkubatorjev in tehnoloških parkov Slovenije.

Za dodatne informacije:
Urban Lapajne, organizacijski vodja tekmovanja
urban.lapajne@tovarnapodjemov.org, 041 372 418, www.startup.si


torek, 5. marec 2013 Knjižnica zaprta v torek, 5.3.

Študente obveščamo, da bo knjižnica danes, 5.3.2013 zaprta.

Zahvaljujemo se vam za razumevanje.