Univerza na Primorskem Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
SI | EN

četrtek, 30. januar 2025 Objavljen nov Erasmus+ razpis za mednarodne študentske izmenjave z namenom študija v študijskem letu 2025/26 // New Open Call Under Erasmus+ For Student Mobility For Studies In The Academic Year 2025/26

22. januarja 2025 je bil na UP spletni strani objavljen Erasmus+ razpis za mednarodne izmenjave z namenom študija v študijskem letu 2025/2026. Razpis je namenjen študiju v tujini in podpira tako fizično/kombinirano dolgoročno mobilnost študentov vseh treh stopenj (praviloma en semester), kot tudi kratkoročno mobilnost doktorandov (od 5 do 30 dni).

***

Informativno Zoom Srečanje: sreda, 19. februar, 14.00

    

***

Študenti se na izmenjavo prijavite preko VIS/ŠIS, pri čemer mora prijava poleg spletne prijavnice, dostopne na VIS/ŠIS, obvezno vsebovati tudi:

  • kratek življenjepis v slovenskem ali angleškem jeziku
  • motivacijsko pismo v angleškem jeziku (obvezna uporaba razpisne predloge: Priloga 2_ Motivacijsko pismo)

Več informacij o postopku prijave je dostopnih v Navodilih za oddajo prijave.

Rok prijave je ponedeljek, 3. marec 2025.

Podrobnejše informacije o programskih pogojih in postopku prijave, besedilo razpisa ter pripadajoče priloge so na voljo tu: https://www.famnit.upr.si//sl/mednarodno-sodelovanje/izmenjave/studenti/razpisi

***

Za dodatne informacije in morebitna vprašanja je na voljo FAMNIT Mednarodna pisarna, international@famnit.upr.si,  +386 5 611 75 94

***

On January 22, 2025, the Erasmus+ call for international exchanges for study purposes in the 2025/2026 academic year was published on the UP website. The call is intended for studying abroad and supports both physical/combined long-term mobility for students of all three study levels (typically one semester) and short-term mobility for doctoral students (from 5 to 30 days).

***

Informative Zoom Meeting: Wednesday, February 19, at 14:00

    

***

Students apply for the exchange via VIS/ŠIS. The application must include:

  • A short CV in Slovenian or English
  • A motivation letter in English (mandatory use of the call template: Annex 2 – Motivation Letter)

Application deadline: Monday, March 3, 2025.

More details on the application process are available in the Application Submission Instructions.

For detailed information on program conditions, the application procedure, the full call text, and related annexes, visit: https://www.famnit.upr.si/en/mobility/students/outgoing/open-calls

***

For further information or any questions, please contact the FAMNIT International Office at international@famnit.upr.si or call +386 5 611 75 94.


petek, 24. januar 2025 Priložnost: Evropska komisija vabi mlade k udeležbi na konferenci Interreg GO!

Obveščamo vas, da bo Evropska komisija, Generalni direktorat za regionalno in mestno politiko (Directorate-General for Regional and Urban Policy – DG Regio), v sodelovanju z Ministrstvom za kohezijo in regionalni razvoj, Avtonomno deželo Furlanijo – Julijsko krajino ter čezmejnim programom Interreg VI-A Italija–Slovenija 2021–2027 v somestju Gorice in Nove Gorice organizirala dogodek “Interreg GO!”, ki bo potekal 27. in 28. marca 2025, v Gorici in Novi Gorici.

Namen programa je zbrati 30 mladih s programskega območja, ki se bodo 27. marca udeležili konference Interreg GO! in srečali predstavnike različnih evropskih institucij.

Za sodelovanje je treba izpolniti obrazec, ki je dostopen na tej povezavi. Izbirni postopek želi biti čim bolj vključujoč in zagotoviti, da izbrani študenti zastopajo celotno programsko območje. 

Rok za oddajo prijavnega obrazca je 2. februar 2025 do 23:59.

Za mlade, stare od 18 do 35 let, ki želijo izvedeti več o sodelovanju v Evropski uniji in o programih Interreg, bo organiziran spremljevalni dogodek. Ta dogodek bo potekal v popoldanskih urah v sredo, 26. marca 2025, v Gorici. Več informacij o spremljevalnem dogodku za mlade bo objavljenih v prihodnjih tednih.


petek, 24. januar 2025 Študentsko delo

   


petek, 24. januar 2025 Konferenca: PAC 2025 - dogodek, ki združuje mlade tehnološke navdušence in uspešna slovenska podjetja iz IT industrije

*English below

Vabljeni, da se pridružite PAC (Povio Academy Conference) - dogodku, ki združuje mlade tehnološke navdušence in uspešna slovenska podjetja iz IT industrije. Ta dogodek je priložnost za študente, da razširijo svoje znanje izven študentskih klopi in izkoristijo možnost bolj osebnega povezovanja.             

  

Gre za celodnevno konferenco, na kateri se bo zvrstilo okrog 9 govorcev iz različnih področjih, dan pa se bo zaključili z zabavnim presenečenjem.

Kaj lahko pričakuješ?

  • Inspirativne govorce: Pripravi se na praktične nasvete in znanje strokovnjakov iz Povia kot tudi iz drugih uspešnik IT podjetij (Better Care, Medifit, Flint, itd.).  
  • Raznolike teme: Vse od dizajna, testiranja, vodenja projektov do razvoja programske opreme - vpogled v najnovejše trende in tehnike.
  • Sproščeno mreženje 
  • Zabavni zaključek: Dan se bo zaključil z zabavnim presenečenjem, ki ga bodo v naslednjih tednih razkrili na socialnih omrežjih in spletni strani.

Kdaj: Sobota, 1. marec 2025, (10.00 - 17.00 )

Kje: FRI, Ljubljana 

Registracija je obvezna: https://forms.gle/qqb6jALAXmbMBVCUA

Spletna stran dogodka: https://www.povio.academy/pac-2025 


You are invited to join the Povio Academy Conference (PAC) for an experience filled with essential insights into Project Management, Design, Engineering, and Quality Assurance. There will beexpert speakers who will share real-world tips and stories to equip you for rapid career growth in the dynamic tech industry.

It's a full-day conference featuring around 9 speakers from various fields, and the day will conclude with a fun surprise.

What to expect?

  • Inspirational speakers: Get ready for practical advice and insights from experts at Povia as well as other successful IT companies (Better Care, Medifit, Flint, etc.).
  • Diverse topics: Covering everything from design, testing, and project management to software development—gain insight into the latest trends and techniques.
  • Networking
  • Fun finale: The day will end with an exciting surprise, which will be revealed in the coming weeks on social media and the website.

When: Saturday, 1. March 2025, (10 am - 5 pm)

Where: FRI (Faculty of Computer and Information Science, Ljubljana)

Registration: https://forms.gle/qqb6jALAXmbMBVCUA 

Website: https://www.povio.academy/pac-2025 


petek, 24. januar 2025 VABILO: Simulacija mednarodnih podnebnih pogajanj

Ekstremni vremenski pojavi, kot so poplave, suše in vročinski valovi, vse pogosteje ogrožajo ekosisteme in življenja ljudi. Taljenje ledenikov, dvig morske gladine in izguba biotske raznovrstnosti imajo dolgoročne posledice za naš planet. Zaradi resnosti teh izzivov je generalni sekretar Združenih narodov za 19. februar v Ljubljanski Cukrarni sklical izredno podnebno konferenco oz. COP. Pridruži se in zastopaj svoje interese ter glas mladih v boju za prihodnost!

      

Mladinski svet Slovenije pripravlja igro vlog v kateri se bodo udeleženci preizkusili v vlogah različnih globalnih pogajalskih skupin, ki sodelujejo na podnebni konferenci Združenih narodov. Simulacija pogajanj temelji na igri vlog The World Climate Simulation, ki jo je zasnovala organizacija Climate Interactive. Ta interaktivna izkušnja omogoča poglobljeno razumevanje kompleksnosti podnebnih pogajanj ter spodbuja iskanje skupnih rešitev za planetarno krizo.

S prijavo na obrazcu na povezavi si lahko rezervirate svoje mesto v simulaciji.

Od udeležbe lahko pričakujete:

1. Unikatno učno izkušnjo:

Skozi sprejemanje globalnih odločitev boste pridobili vpogled v kompleksnost podnebnih pogajanj, pogajalskih strategij in sprejemanja zahtevnih kompromisov.

2. Vživitev v vlogo:

Prevzem ene od vlog vam bo omogočil spoznavanje različnih zmožnosti, razmerij moči in pričakovanj, s katerimi se soočajo globalni akterji.

3. Rezultate v realnem času

Z uporabo napredne nadzorne plošče C-ROADS, ki jo je razvila organizacija Climate Interactive, boste lahko takoj videli vpliv predlaganih rešitev na podnebje in preverili, ali lahko dosežemo cilj Pariškega sporazuma – omejitev globalnega segrevanja občutno pod 2 °C in prizadevanje za omejitev na 1,5 °C.

Kdaj: 19. februar ob 16:00 (Registracija udeležencev od 15:30 dalje)

Lokacija: Ljubljana, Cukrarna – Učilnica

Delavnica je namenjena mladim od 16. do 29. leta starosti. Za udeležbo ni potrebno predznanje ali izkušnje. Simulacijo bodo izvajali Mladinski svet Slovenije v sodelovanju s Titi Habicht, mladinsko podnebno delegatko in Ministrstvom za okolje, podnebje in energijo. 


četrtek, 16. januar 2025 Univerzitetni programerski maraton 2025 - UPM

ACM Slovenija razpisuje Univerzitetni programerski maraton 2025 . Tekmovanje bo sestavljeno iz poskusnega kola, treh predkol in finalnega kola. 

Univerzitetni programerski maraton je univerzitetno tekmovanje tričlanskih ekip, ki morajo pravilno sprogramirati rešitve čim več zastavljenih algoritmičnih problemov. Ekipa ima na voljo zgolj en računalnik, zato je pomemben faktor sodelovanje znotraj ekipe.

Naloge boste lahko reševali v naslednjih programskih jezikih:

  • C, C++,
  • Java ali
  • Python 3.

Ponujen je velik razpon težavnosti nalog, da na tekmovanju vsaka ekipa najde primeren izziv. Reševanja problemov v ekipi je zabavna in zanimiva izkušnja, zato ste vljudno vabljeni, tudi če se ne potegujete za najvišja mesta.

Tekmovanje UPM 2025 se začenja s poskusnim kolom, ki bo v četrtek, 13. februarja 2025. Udeležbo se priporoča ekipam, ki se bodo tekmovanja udeležile prvič, seveda pa so zelo dobrodošle tudi že izkušene ekipe, da osvežijo svojo formo.

Za leto 2025 je običajen urnik spremenjen! 

Poskusno (13. februar) in prvo (20. februar) kolo bosta namreč izvedena že v času izpitnega obdobja oz. povsem na začetku poletnega semestra. Do konca študijskega leta pa bodo izvedena vsa tri predkola. Po poletnih počitnicah bodo imele najboljše ekipe priložnost še enkrat pokazati svoje znanje na finalnem kolu. Finalno kolo bo predvidoma potekalo v Ljubljani, najboljše univerzitetne ekipe pa se bodo udeležile srednjeevropskega nivoja tekmovanja International Collegiate Programming Contest (ICPC CERC).

Več informacij najdete na spletni strani tekmovanja, primere starih nalog pa na sodniškem sistemu. Sestavite svojo ekipo in pohitite s prijavo


ponedeljek, 13. januar 2025 Javni poziv za podelitev nagrad in priznanj Alumni UP v letu 2025//OPEN CALL FOR AWARDS AND RECOGNITONS OF THE ALUMNI UP CLUB IN 2025

***English below

Alumni klub Univerze na Primorskem (v nadaljevanju Alumni UP) predstavlja mrežo Alumni klubov posameznih pedagoških članic Univerze na Primorskem, katerega namen je ohranjanje stika z in med diplomanti, organizacija izobraževanj, znanstvenih in drugih strokovnih dogodkov, podpora odličnosti v raziskovanju ter krepitev identitete in občutka pripadnosti skupnosti diplomantov Univerze na Primorskem.

Univerza na Primorskem razpisuje Javni poziv za podelitev nagrad in priznanj Alumni UP z namenom krepitve identitete in pripadnosti skupnosti Alumni UP. V nadaljevanju so podrobneje opisane vrste nagrad in priznanj, postopek oddaje predlogov kandidatov in pogoje za podelitev nagrad, postopek izbora ter podelitev nagrad in priznanj.

    

VRSTE NAGRAD IN PRIZNANJ

Nagrada Alumni UP za odličnost

Nagrado Alumni UP za odličnost prejme diplomant Univerze na Primorskem (v nadaljevanju: UP); član Alumni UP, za izjemne karierne dosežke ali izjemno človekoljubno dejavnost ali dosežke na kulturno, športnem področju oziroma se je kandidat kako drugače uveljavil kot voditelj ali vzornik na enem ali več področjih svojega delovanja. Kandidat je v vseh zgoraj navedenih primerih s svojim delom in dosežki prispeval k ugledu in prepoznavnosti UP.

Nagrada Alumni UP za izjemne dosežke na strokovnem področju

Nagrado Alumni UP za izjemne dosežke na strokovnem področju prejme diplomant UP, član Alumni UP, ki je s svojim delom dosegel izjemen uspeh v svoji strokovni skupnosti in/ali pomembno prispeval k razvoju stroke. Kandidat je s svojim delom in dosežki prispeval k ugledu in prepoznavnosti UP.

Nagrada Alumni UP »Mladi UP«

Nagrado Alumni UP »Mladi UP« prejme diplomant UP, član Alumni UP, ki je študij na UP zaključil v preteklih petih (5) letih in dokazal posebno prodornost na svojem strokovnem področju in/ali izkazal predanost služenju skupnosti, javnosti ali človekoljubju ter v tem obdobju dosegel pomembne karierne, znanstveno-raziskovalne ali druge strokovne dosežke. Kandidat je s svojim delom in dosežki prispeval k ugledu in prepoznavnosti UP.

Priznanje »Patron Alumni UP«

Priznanje »Patron Alumni UP« prejme podpornik Alumni UP za pomemben prispevek k razvoju in delovanju skupnosti Alumni UP. Priznanje ni vezano na članstvo v Alumni UP in ga lahko prejmejo pravne ali fizične osebe.

POSTOPEK ODDAJE PREDLOGOV KANDIDATOV IN POGOJI ZA PODELITEV NAGRAD

Predloge kandidatov za nagrade lahko predložijo:

  • organi Alumni UP;
  • član ali skupina članov Alumni UP.

V imenu skupine članov, naj predlog odda predstavnik skupine.

Predloge kandidatov za priznanja lahko predložijo:

  • organi Alumni UP;
  • član ali skupina članov Alumni UP;
  • dekani članic UP, direktorji članic UP in vodstvo UP.

V imenu skupine članov, naj predlog odda predstavnik skupine.

Posameznik ne more predlagati samega sebe. Predsednik Alumni UP kot član Komisije z glasovalno pravico predlogov kandidatov ne more podajati. Člani Komisije z glasovalno pravico v letu podeljevanja nagrad predlogov kandidatov ne morejo podajati.

Kandidati za nagrade morajo izpolnjevati sledeča pogoja:

  • zaključen podiplomski ali dodiplomski študij na UP ali študijski program za izpopolnjevanje na UP ter
  • članstvo v Alumni UP.

Način oddaje predloga: preko e-obrazca, ki je dostopen TUKAJ.

V e-obrazec je potrebno vnesti sledeče podatke:

  • kategorijo nagrade in priznanja,
  • ime, priimek in e-pošto predlagatelja oz. predstavnika predlagateljev,
  • ime, priimek in e-pošto v primeru kandidata za nagrado,
  • naziv organizacije in ime in priimek odgovorne osebe v primeru kandidata za priznanje,
  • soglasje kandidata (vzorec dostopen na spletni strani javnega poziva).

Utemeljitev predloga z navedbo razloga za predlaganje kandidata (do 400 besed), kratkim opisom dosežkov kandidata ter ustreznimi dokazili (npr. priporočila, seznam objavljenih del, ali drugi dokumenti, iz katerih so razvidni dosežki in prispevki kandidata).

Rok za oddajo predloga: do 2. 3. 2025

Rok za izbor kandidatov: 17. 3. 2025

POSTOPEK IZBORA

Komisija za izbiro kandidatov za nagrade in priznanja (v nadaljevanju: Komisija), ki jo imenuje rektor na predlog članic UP pregleda in obravnava vse predloge za nagrade in priznanja prejete v razpisanem roku. Če Komisija ugotovi, da je predlog za podelitev priznanja ali nagrade formalno nepopoln ali neustrezno sestavljen, pozove predlagatelja, da dopolni dokumentacijo, in sicer v roku treh (3) dni.

Komisija ob vsakoletnem javnem pozivu sprejme Merila za izbor prejemnikov nagrad in priznanj Alumni UP. Komisija lahko zaprosi za dodatno mnenje ustreznega področnega strokovnjaka, zaposlenega na UP, ali strokovnjaka iz prakse.

Komisija si pridržuje pravico do menjave vrste nagrade ob soglasju kandidata, če Komisija meni, da je za predlaganega kandidata primernejša druga vrsta nagrade ali priznanja, ki so opredeljeni v 2. členu tega pravilnika. Komisija izbiro kandidatov za prejem nagrad in priznanj posreduje v potrditev rektorju UP.

PODELITEV NAGRAD IN PRIZNANJ

Nagrade in priznanja se podeljujejo enkrat letno. Alumni UP lahko podeli največ eno nagrado vsake vrste in največ tri priznanja letno. Izjemoma se v določenem letu ne podeli določenega priznanja ali nagrade oz. se podeli manjše število priznanj in nagrad, kot je predvideno, če ni podanih predlogov ali če podani predlogi ne izpolnjujejo zahtev.

Pravne ali fizične osebe lahko prejmejo nagrado ali priznanje samo enkrat za isto vrsto.

Nagrade in priznanja podeljuje predsednik Alumni UP na osrednjem dogodku v Tednu Alumni UP. V letu 2025 bo podelitev potekala 17. 4. 2025, v prostorih Univerze na Primorskem v Kopru.

Več informacij:

ALUMNI PISARNA UP

E-naslov: alumni@upr.si

Tel.: +386 (0)5 611 75 63

BESEDILO JAVNEGA POZIVA

VZOREC ZA SOGLASJ  

Projekt sofinancirata Republika Slovenija, Ministrstvo za visokošolstvo, znanost in inovacije, in Evropska unija – NextGenerationEU. Projekt se izvaja skladno z načrtom v okviru razvojnega področja Pametna, trajnostna in vključujoča rast, komponente Krepitev kompetenc, zlasti digitalnih in tistih, ki jih zahtevajo novi poklici in zeleni prehod (C3 K5), za ukrep investicija F. Izvajanje pilotnih projektov, katerih rezultati bodo podlaga za pripravo izhodišč za reformo visokega šolstva za zelen in odporen prehod v Družbo 5.0: projekt Pilotni projekti za prenovo visokega šolstva za zelen in odporen prehod.


The Alumni Club of the University of Primorska (hereinafter referred to as Alumni UP) is a network of Alumni Clubs of individual faculties of the University of Primorska, whose purpose is to maintain contact with and among alumni, to organize educational, scientific, and other professional events, to support excellence in research, and to strengthen the identity and sense of belonging of the University of Primorska graduate community.

The University of Primorska issues an Open call for awards and recognitions of the Alumni UP club to strengthen the identity and sense of belonging of the Alumni UP community. The following describes in more detail the types of recognitions and awards, the procedure for submitting applications and the conditions for the award, the selection process, and the awarding of recognitions and awards.

    

TYPES OF AWARDS AND RECOGNITIONS

Alumni UP Award for Excellence

The Alumni UP Award for Excellence is awarded to a graduate of the University of Primorska (hereinafter referred to as UP); a member of the Alumni UP, for outstanding career achievements or outstanding philanthropic activity or achievements in the cultural, sporting field, or the candidate has otherwise established himself/herself as a leader or role model in one or more areas of his/her activity. In all of the above cases, the candidate has contributed to the reputation and visibility of UP through his/her work and achievements.

Alumni UP Award for outstanding achievements in the professional field

The UP Alumni Award for Outstanding Professional Achievement is awarded to a UP graduate, a member of the UP Alumni, who has achieved outstanding success in his/her professional community and/or has made a significant contribution to the development of the profession through his/her work. The candidate has contributed to the reputation and visibility of UP through his/her work and achievements.

Alumni UP Award "Young UP"

The UP Alumni Award "Young UP" is awarded to a UP graduate, a member of the UP Alumni, who has completed his/her studies at UP within the past five (5) years and has demonstrated special acumen in his/her professional field and/or has demonstrated dedication to community service, public service, or philanthropy, and who has achieved significant career, scientific research, or other professional accomplishments during this period. The candidate has contributed to the reputation and visibility of UP through his/her work and achievements.

"Patron of Alumni UP" recognition

The "Patron of Alumni UP" award is given to a supporter of Alumni UP for a significant contribution to the development and activities of the Alumni UP community. The award is not linked to membership in Alumni UP and can be awarded to legal or natural persons.

PROCEDURE FOR SUBMITTING NOMINATIONS AND CONDITIONS FOR AWARDING THE RECOGNITIONS

Candidates for awards may be proposed by:

  • - Alumni UP bodies;
  • - a member or a group of members of Alumni UP.

On behalf of a group of members, the proposal should be submitted by a representative of the group.

Candidates for recognition may be proposed by:

  • - Alumni UP bodies;
  • - a member or a group of members of Alumni UP;
  • - the deans of the UP faculties, the directors of the UP members, and the UP management.

On behalf of a group of members, the proposal should be submitted by a representative of the group.

An individual may not nominate himself/herself. The President of the UP Alumni, as a voting member of the Commission, cannot propose candidates. Voting members of the Commission cannot propose candidates in the year of the award.

Candidates for the awards must meet the following conditions:

  • - have completed a postgraduate or undergraduate degree at UP or an advanced study program at UP; and
  • - membership of the Alumni UP.

How to submit your proposal: via the e-form HERE.

The following information must be entered in the e-form:

  • -  Type of award or recognition,
  • - the name, last name, and email of the proposer or representative of the group;
  • - the name, last name and email of the award nominee,
  • - the name of the organization and the name and last name of the person responsible in the case of a candidate for an award,
  • - the consent of the nominee (sample available on the webpage).

A justification of the proposal stating the reason for nominating the candidate (up to 400 words), a brief description of the candidate's achievements, and relevant supporting evidence (e.g., references, list of published works, or other documents demonstrating the candidate's achievements and contributions).

Deadline for submission: 2.3.2025.

 Date for the selection of candidates: 17.3.2025

SELECTION PROCEDURE

The Selection Committee for awards and recognitions (hereinafter: the Committee), appointed by the Rector on the proposal of the UP members, reviews and considers all proposals for awards and recognitions received within the call for applications. If the Commission finds that a proposal for an award or recognition is formally incomplete or inadequately drafted, it shall invite the proposer to complete the documentation within three (3) days.

The Commission shall adopt the Criteria for the Selection of the Recipients of the Alumni UP Awards and Recognitions at the time of the annual public call for applications. The Commission may request an additional opinion from a relevant expert in the field, employed at UP, or from a practitioner.

The Commission reserves the right to change the type of award, with the agreement of the candidate, if the Commission considers that another type of award or recognition, as defined in Article 2 of these Regulations, is more appropriate for the proposed candidate. The Commission shall forward the selection of the candidates for the awards and recognitions to the Rector of UP for approval.

AWARDING

Awards and recognitions shall be awarded once a year. The Alumni UP may award a maximum of one award of each type and a maximum of three recognitions per year. Exceptionally, in a given year, no specific award or recognitions shall be awarded, or fewer than the number of awards and recognitions provided for, if no proposals are submitted or if the proposals submitted do not meet the requirements.

Legal or natural persons may only receive an award or recognition once for the same species.

The awards and recognitions will be presented by the President of the Alumni UP at the main event of Alumni UP Week in 2025, the award ceremony will take place on 17 April 2025 at the premises of the University of Primorska in Koper.

More information:

ALUMNI UP OFFICE

E-mail: alumni@upr.si

Tel.: +386 (0)5 611 75 63

CALL FOR AWARDS AND RECOGNITIONS

CONSENT FORM SAMPLE

    

The project is co-financed by the Republic of Slovenia, the Ministry of Higher Education, Science and Innovation, and the European Union – NextGenerationEU. The project is implemented in accordance with the Recovery and Resilience Plan (RRP) under the development area Smart, Sustainable and Inclusive Growth, component Strengthening competencies, in particular digital competencies and those required by the new professions and the green transition (C3 K5), for the investment measure Investment F. Implementation of pilot projects, the results of which will serve as a basis for the preparation of a roadmap for the reform of higher education for a green and resilient transition to a Society 5.0: project Pilot Projects for the Reform of Higher Education for a Green and Resilient Transition.


četrtek, 9. januar 2025 Ponudba predmetov T4EU »BACHELOR TRACKS« za pomladanski semester 2024/2025 je objavljena, registracije so že odprte // T4EU "BACHELOR TRACKS" 2024/2025 spring offer published, registrations are now open

S priključitvijo Univerze na Primorskem kot polnopravne članice evropske univerze Transform4Europe, se tako UP kot ostalim študentom univerz članic T4EU odpirajo nove priložnosti krepitve znanj. “Bachelor Tracksje ponudba predmetov, ki jo vsako študijsko leto oblikujejo univerze članice T4EU in ponudijo študentom, da med njimi izberejo izbirne ali dodatne predmeteRegistracije za spomladanski semester študijskega leta 2024/2025 so že odprte! 

   

Priložnost je tako odprta za vse dodiplomske študente UP, da si med naborom predmetovBachelor Tracksizberejo do maksimalno 24 ECTS izbirnih ali dodatnih predmetov, ki jih opravijo na drugih univerzah članic T4EU v spletni in/ali hibridni obliki 

Celoten seznam predmetov ponudbe “Bachelors Tracks” je na voljo: https://transform4europe.eu/course-offer-at-bachelor-level/ (glej "List of Courses" / Seznam predmetov je s strani UP končen, se pa dopolnjuje za druge univerze).  

Med naborom predmetov je možno izbirati med glavnimi tematskimi področji in specialnimi predmetnimi moduli. Pri vsakem predmetu je navedeno obdobje trajanja ter vsebina predmeta, saj se ta razlikuje od predmeta do predmeta. 

Roki prijav so različni glede na univerzo, zapisani pod “Registration modalities”.  

Vabimo vse študente Univerze na Primorskem, da izkoristiijo priložnost in se prijavijo na predmete prek spletne prijavnice:  https://shorturl.at/XavH0   

Sledite spletni strani T4EU (tukaj) ali FB strani T4EU (tukaj)  oziroma IG (tukaj) za ažurno spremljanje vseh novosti, priložnosti in ostalih novic. Te objavljamo tudi na spletni strani UPR. 


With the University of Primorska joining Transform4Europe as a full member of the European University, new opportunities are opening up to broaden the knowledge of both UP and other students from T4EU member universities. "Bachelor Tracks" is a set of courses developed each academic year by T4EU members and offered to students as electives or additional courses. Registrations for the new academic year 2024/2025 is already open!

   

All undergraduate UP students have the opportunity to choose up to 24 ECTS of electives or additional courses from the "Bachelor Tracks", which they can take at other T4EU member universities in online and/or hybrid format.

For a full list of the Bachelor Tracks courses, see: https://transform4europe.eu/course-offer-at-bachelor-level/  (see List of Courses / *The list of study programs has been completed by the UP, but is still being updated for the other universities). 

The range of subjects includes a selection of main subjects and special subject modules. The duration of each subject is indicated, as is the content of the course, as this varies from subject to subject. Registration deadlines vary depending on the university and are listed under 'Registration modalities'.


We invite all T4EU students to take advantage of this opportunity and register for the courses via the online registration form: https://shorturl.at/XavH0 

Follow the T4EU website (here) or the T4EU FB page (here) or the IG page (here) to keep up to date with all the latest news, opportunities and other updates. These will also be published on the UPR website.


četrtek, 9. januar 2025 T4EU mednarodni razpis za delovno mesto znanstvenega svetovalca// T4EU international call for applications for the science advisers

Transform4Europe (T4EU) objavlja prosto delovno mesto projektnega managerja.

   

Uspešen kandidat bo svoje delo opravljal v Lizboni na Portugalskem pod okriljem Portugalske katoliške univerze, odgovoren pa bo za koordinacijo projektov in pridobivanje projektnih sredstev za zavezništvo.

Več informacij je dostopnih v spodnjem dokumentu, obrnite pa se lahko tudi na email: transform4europe@upr.si.

>> RAZPIS ZA DELOVNO MESTO ZNANSTVENEGA SODELAVCA<< 

***

Transform4Europe (T4EU) announces a vacancy for a Grant Manager.

     

The successful candidate will be based in Lisbon, Portugal, under the auspices of the Portuguese Catholic University, and will be responsible for project coordination and project fundraising for the Alliance.

More information is available in the document below and you can also contact transform4europe@upr.si.

 >> INTERNATIONAL CALL FOR APPLICATIONS FOR ONE VACANCY OF SCIENCE OFFICER TO PERFORM DUTIES OF SCIENCE MANAGEMENT <<