Univerza na Primorskem Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
-->
SI | EN

petek, 19. marec 2021 Univerzitetni programerski maraton 2021 – poskusno kolo že v petek, 2. aprila

V aprilu se pričenja letošnja sezona Univerzitetnega programerskega maratona – UPM 2021), slovenskega študentskega tekmovanja v programiranju, ki pa je odprto za vse zainteresirane. Pri programiranju je poudarek na algoritmih ter ne na samih programskih jezikih. UPM sestoji iz poskusnega kola, ki bo že v petek, 2. aprila, treh tekmovalnih kol (15. aprila, 6. maja in 7. oktobra) ter finala. Slednje se seli med slovenskimi univerzami in bo letos 16. oktobra v Kopru. Na finalu dobimo državnega prvaka in prvake posameznih univerz.

Na tekmovanju sodelujejo ekipe s po (največ) tremi študenti, ki rešujejo naloge na enem računalniku. Letos bodo na voljo jeziki C, C++, Pascal, Python 2, Python 3, Java in C#. Naloge zadnjih 10 let UPM tekmovanj so na voljo na https://putka-upm.acm.si/tasks/. V omejenem času (4 do 5 ur, odvisno od nivoja tekmovanja) morajo ekipe rešiti čim več nalog. Pravila tekmovanja so takšna, da štejejo samo v celoti rešene naloge in šele nato hitrost reševanja.

Več informacij in prijave: https://upm.si/. Veseli bomo vseh prijav! Tudi če se ne potegujete za najvišja mesta, je reševanje problemov v ekipi zabavna in zanimiva izkušnja.

Pandemija koronavirusa vpliva tudi na izvedbo tekmovanja UPM. Dokler okoliščine ne bodo dopuščale izvedbe s fizično prisotnostjo ekip, bodo kola izvedena preko spleta s prilagojenimi pravili. V tem primeru člani ekipe niste omejeni na reševanje nalog z enim računalnikom, temveč jih lahko rešujete vzporedno vsak na svojem. Med tekmovanjem je dovoljena komunikacija samo med člani iste ekipe. Glede načina komunikacije znotraj ekipe se organizirajte sami. Dovoljena je uporaba poljubnih virov (tudi spletnih), pri tem pa ne smete uporabljati tuje izvorne kode. Vsa oddana koda mora biti vaša. Ekipe, ki ne bodo spoštovale pravil, bodo diskvalificirane. Sodniška ekipa je dosegljiva preko foruma na tekmovalnem sistemu. Če to odpove, nas lahko kontaktirate tudi na Slacku o tekmovalnem programiranju v kanalu #upm.

Vabljeni k sodelovanju!