ponedeljek, 18. november 2024 [Vabilo na dogodek] Premostitev vrzeli med biotehnologijo in industrijo: Vključevanje oblikovalskega razmišljanja in obrnjenega učenja
Izola, 22. 11. 2024
Vabljeni, da se pridružite dogodku "Premostite vrzeli med biotehnologijo in industrijo: Vključevanje oblikovalskega razmišljanja in obrnjenega učenja", ki bo potekal v petek, 22. 11. 2024, s pričetkom ob ob 9.20 v učilnici Delta v Livadah. Delavnico bodo izvedli raziskovalci z Univerze v Mariboru, Fakultete za kmetijstvo in biosistemske vede.
PROGRAM
9.30–10.00: Pomen biotehnologije v kmetijstvu (red. prof. dr. Metka Šiško, UM FKBV)
10.00–10.30: Obrnjeno učenje in snovalsko razmišljanje kot moderna pedagoška pristopa (doc. dr. Silva Grobelnik Mlakar, UM FKBV)
10.30–10.50: Predstavitev rezultatov Erasmus+ projekta BIOT(E)ACH (doc. dr. Silva Grobelnik Mlakar, UM FKBV)
10.50–11.20: Izkušnje z obrnjenim učenjem in metodo snovalskega razmišljanja
pri poučevanju biotehnologije – rastlinskih tkivnih kultur (red. prof. dr. Metka Šiško, UM FKBV in doc. dr. Silva Grobelnik Mlakar, UM FKBV)
11.20–12.00: Odmor za kavo in prigrizek
12.00–12.30: Razprava: Kako premostiti vrzel med univerzo in agro- biotehnološko industrijo ter vloga modernih pedagoških pristopov
- Katere so ključne veščine in znanja, ki jih morajo razviti študenti za uspeh v agro- biotehnološkem sektorju, ter kako lahko zaposlovalci in univerze pri tem sodelujejo?
- Kako lahko (nove) pedagoške metode, kot sta obrnjeno učenje in snovalsko razmišljanje, premostijo vrzel med teorijo in prakso v biotehnologiji?
Udeleženci ste vabljeni, da delite izkušnje o sodelovanju med univerzo in industrijo ter izzive in priložnosti, s katerimi se srečujete pri povezovanju teorije in prakse.
Projekt BIOTE(A)CH se je začel januarja 2023 za obdobje dveh let. Koordinira ga Univerza Çanakkale Onsekiz Mart (Turčija) s štirimi univerzitetnimi partnerji, biotehnološkim podjetjem in podjetjem s področja izobraževalne tehnologije. Glavni cilj tega projekta je premostiti vrzel med univerzo in industrijo s preverjenim in raziskovalno utemeljenim razumevanjem realnosti biotehnološkega izobraževanja v Evropi