Predstavitev projekta
Naslov: Spodbujanje prečnih digitalnih kompetenc v visokem šolstvu
Akronim: FTDCHE (Fostering the Transversal Digital Competences in Higher Education)
Oznaka projekta: -
Koordinator (vodilni partner): Univerza v Malagi, Španija
Partnerske institucije:
- Univerza POLITEHNICA v Bukarešti, Romunija
- Šiaulių valstybinė kolegija, Litva
- Univerza Leuven-Limburg, Belgija
Vodja projekta na UP FAMNIT: dr. Klen Čopič Pucihar
Financer projekta: Evropska komisija, program Erasmus+ KA220-HED
Raziskovalno področje (ARRS):
Trajanje projekta: 1. 10. 2022–31. 3. 2025
Opis projekta:
Pri projektu se ukvarjamo z naprednimi digitalnimi kompetencami v visokem šolstvu ter z vrzeljo med potrebami na trgu dela in dejanskimi sposobnostmi študentov in strokovnih delavcev. Najprej bomo razvili učni načrt na področju prečnih digitalnih kompetenc v visokem šolstvu. Nato bomo ustvarili gradiva tako za pedagoške delavce kot za študente: oblikovali bomo metodološke smernice, s pomočjo katerih bodo visokošolski učitelji v svoje učne načrte lahko vključili digitalne kompetence. Izvajali bomo več študijskih predmetov, pri katerih se bodo študenti izurili v digitalnih spretnostih, ki so na trgu dela najbolj iskane. Razvili bomo tudi sistem za upravljanje učenja (ang. Learning Management System, LMS), pri katerem bo vsak uporabnik imel prilagojeno učno izkušnjo.
Spletna stran projekta: www.ftdche.eu/sl
Project presentation
Title: Fostering the Transversal Digital Competences in Higher Education
Project acronym: FTDCHE
Project code: -
Leading institution: University of Málaga, Spain
Partner institutions:
- University Politehnica of Bucharest, Romania
- Šiaulių valstybinė kolegija, Lithuania
- UC Leuven-Limburg, Belgium
Principal investigator at UP FAMNIT: dr. Klen Čopič Pucihar
Funding organization: European Commission, Erasmus+ KA220-HED
Research field (SRA):
Duration: 1 October 2022–31 March 2025
Description:
The project addresses advanced digital competences in higher education, particularly the gap between labor market needs and the actual abilities of students and professional workers. First, we will provide a full curriculum on transversal digital competences in higher education. Then, we will focus on developing resources for teachers and students: we will create a methodological guide to motivate teachers to integrate digital competences into their teaching. We will carry out several courses that will allow students to hone the most demanded digital skills. We will also develop an LMS (Learning Management System) that will enable each user to have a personal learning experience.