CultureShake
natisniPredstavitev projekta
Naslov: CultureShake
Akronim: CUSHA
Oznaka projekta: -
Koordinator (vodilni partner): Päedagogische Hochschule Karlsruhe - Nemčija
Partnerske institucije:
- University of Education Karlsruhe, Nemčija
- Friedrich-Wöhler Gymnasium Singen, Nemčija
- The Shakespeare Birthplace Trust, Velika Britanija
- The English School of Gothenburg, Velika Britanija
- UP Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije, Slovenija
Vodja projekta na UP FAMNIT: izr. prof. dr. Mojca Kompara Lukančič
Financer projekta: Evropska komisija, program Erasmus+
Raziskovalno področje (ARRS):
Trajanje projekta: 1. 9. 2016 - 31. 8. 2019
Projekt CultureShake v namen prenosa večjezičnega poučevanja v učilnico 21. stoletja uporablja Shakespearove predstave. Cilj tega triletnega raziskovalnega in razvojnega projekta je združiti najnovejše ugotovitve v večjezični didaktiki in medkulturni komunikaciji, da bi vključili učence iz različnih kulturnih in jezikovnih okolij, vključno z otroki iz begunskih družin.
Project presentationna vrh
Title: CultureShake
Project acronym: CUSHA
Project code: -
Leading institution: Päedagogische Hochschule Karlsruhe - Germany
Partner institutions:
- University of Education Karlsruhe - Germany
- Friedrich-Wöhler Gymnasium Singen - Germany
- The Shakespeare Birthplace Trust - United Kingdom
- The English School of Gothenburg - United Kingdom
- UP Faculty of Mathematics, Natural Sciences and Information Technologies - Slovenia
Principal investigator at UP FAMNIT: Asoc. Prof. Dr. Mojca Kompara Lukančič
Funding organization: European Commission, Erasmus+
Research field (SRA):
Duration: 1. 9. 2016 - 31. 8. 2019
Description:
CultureShake uses Shakespeare’s plays to bring multilingual teaching into the classroom of the 21st century. This three-year research and development project aims to combine the latest findings in multilingual didactics and intercultural communication in order to integrate students from different cultural and linguistic backgrounds, including refugee children.