|
|
ponedeljek, 7. marec
Čas: |
10:00 - 10:15 |
Kraj: |
ZOOM |
Povezetek: |
Raziskovalni matematični seminar - Temporal Graphs |
ponedeljek, 21. marec
Čas: |
10:00 - 10:15 |
Kraj: |
FAMNIT-MP1 |
Povezetek: |
Raziskovalni matematični seminar - Erdős-Ko-Rado type theorems for permutation groups |
ponedeljek, 28. marec
Čas: |
10:00 - 10:15 |
Kraj: |
FAMNIT-MP1 |
Povezetek: |
Raziskovalni matematični seminar - Minors vs induced subgraphs |
četrtek, 31. marec
Čas: |
10:00 - 10:15 |
Kraj: |
FAMNIT-MP1 |
Povezetek: |
Raziskovalni matematični seminar - Two "new" superclasses of bent functions outside M# |
ponedeljek, 11. april
Čas: |
10:00 - 10:15 |
Kraj: |
FAMNIT-MP1 |
Povezetek: |
Raziskovalni matematični seminar - Co-degeneracy and Bondy and Chvátal closures: Using the complement to solve problems on dense graphs |
sreda, 20. april
Čas: |
10:00 - 10:15 |
Kraj: |
Avla Glagoljaška - Famnit |
Povezetek: |
Raziskovalni matematični seminar - Further Extensions of the Grötzsch Theorem |
sreda, 4. maj
Čas: |
10:00 - 10:15 |
Kraj: |
ZOOM |
Povezetek: |
Raziskovalni matematični seminar - Higher commutators in semigroups with zero |
ponedeljek, 9. maj
Čas: |
10:00 - 10:15 |
Kraj: |
FAMNIT-MP1 |
Povezetek: |
Raziskovalni matematični seminar - A unified view of inequalities for distance-regular graphs |
ponedeljek, 16. maj
Čas: |
10:00 - 10:15 |
Kraj: |
ZOOM |
Povezetek: |
Raziskovalni matematični seminar - On the number of rational points of varieties and stacks |
torek, 17. maj
Čas: |
Celodnevni dogodek |
Kraj: |
Koper, Slovenija |
Povezetek: |
Steering Committee Meeting |
četrtek, 19. maj
Čas: |
12:30 - 12:45 |
Kraj: |
FAMNIT-MP4 & ZOOM |
Povezetek: |
Raziskovalni matematični seminar - Matrices of operators |
sreda, 25. maj
Čas: |
15:00 - 15:15 |
Kraj: |
FAMNIT-MP1 |
Povezetek: |
Raziskovalni matematični seminar - Z_p^k -bent functions |
ponedeljek, 30. maj
Čas: |
10:00 - 10:15 |
Kraj: |
FAMNIT-MP1 |
Povezetek: |
Raziskovalni matematični seminar - Indicators of human sociality in Slovenia and the Netherlands: Evidence from experiments with students |
|
|